onsdag 13. februar 2008

Kort til en venninne

Dette kortet har jeg laget til en venninne. Det ble brunt og rosa igjen, gitt..

Forsiden:

Samme "gamle" stempel, men denne gangen har jeg embosset med bronsefarget pulver.
I perlekassen fant jeg en liten bamse som henger i en silkesnor.














Silkesnora fortsetter til innsiden av kortet, og der henger det noen Prima-blomster og dingler. Papirblomstene er QuicKutz.















I dag fikk jeg tre hAnglar stempler i posten som jeg gleder meg til å prøve meg på.
Kjempefint at hun har åpnet for enkeltbestillinger fra Norge også.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Inger.

Du har jammen blitt flink å lage kort;-) Jeg og Marthe har også blitt litt bitt av den basillen og synes det er kjempe gøy.
Stor klem fra oss i Vika ;-)

Maya sa...

Nydelig kort!
Likte så godt den gjennomgående henge-pynten.

Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)
Det setter jeg stor pris på!

Og så til spørsmålet ditt,ja jeg skriver ut bildene på fotopapir.
Har fått tak i HP Everyday photopaper,som jeg synes er helt utrolig flott!
Blir så flotte "fløyels" aktige bilder :)

Ha ei flott uke!

Klem fra Maya

Anonym sa...

Nydelig kort!