søndag 11. januar 2009

AWARD!












Denne awarden har jeg fått fra Eli. Tusen takk til deg! Ta en titt i bloggen hennes og la deg inspirere av alt det flotte hun lager.

The rules are like this:!

1. Put a link on your blog from whom you got it.

2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).

3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.

4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.

5. Write 5 things you are addicted to.!

5 ting jeg er avhengig av: Pepsi max, papir og stæsj, PC'n min, gode venner, familien min.

Jeg vil sende denne videre til disse to flinke damene som jeg har dumpet over i det siste:

Gry-Heidi

Ingunn

Resten gir jeg til dere andre bloggere!

2 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så snill du er Inger, som tenker på meg ! Kjempekoselig, takk skal du ha :)

Klem, Gry-Heidi

Ingunn sa...

Enig med Gry-Heidi; du er kjempesnill! Dette var veldig koselig, og tusen takk for besøkene i bloggen min! Blir veldig glad for at du titter innom!

Klem fra Ingunn