onsdag 11. mars 2009

Sukkersøtt #31

Denne ukens skisse hos Sukkersøtt er laget av Anita og ser sånn ut:














Her er min løsning på skissen.












Bakgrunnen er laget av akvarellark som er påført hvit gesso. Deretter har jeg stemplet med et bakgrunnstempel fra Paper Inspirations. Jeg har stemplet med Distress Ink Worn Lipstick, og embosset med clear embossingpulver. Samme stempel er brukt på innsidene av kortet.
Motivet og teksten er stempler fra Tim Holtz. Motivet har jeg stemplet opp med Distress Milled Lavender og embosset med Distress embossing pulver i samme farge. Deretter har jeg svertet med milled lavender, black soot og vintage photo.
Hjertet er grungeboard fra Tim Holtz. Dette har fått en omgang med distress crackle paint. Så har jeg svertet med StazOn Blazing red og distress black soot.
Noen close up's:












6 kommentarer:

Bente sa...

Nydelig! Du er kjempeflink!!

Hanne sa...

Å du hildrane, så stilig det kortet ble, Inger! Så masse fiffige detaljer og fargekombiansjoner, virkelig et stilig resultat av skissen.

Nattinatt fra Hanne:)

Nina sa...

Så lekkert. Du er så utrolig flink til å lage bakgrunner. Kjempeflott løsning på skissen.

Pia sa...

super flot kort med sååå mange lækre detaljer

Nina sa...

Heisann :)

Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

Kjempe lekkert kort du har laget.

Monica Anderberg sa...

Åh vilket underbart kort! Jag hittade din blogg för ett tag sedan och besöker den ofta. Du gör så otroligt fina saker! Tack för att du låter mig få se och bli inspirerad!

/Monica från scrapoleket.blogspot.se