tirsdag 7. juli 2009

Bryllup!

Heldige meg er invitert i bryllup! Da må man jo ha med seg et kort, og dette er inspirert av et helt nydelig dobbelt lommekort som Anita har laget. Det ligger en tutorial på siden hennes.

Her er forsiden med to blomsterhjerter, blomster og bling. Bak blomsterhjertene har jeg brukt litt tyll. Lukkemekanismen er laget av en stripe bazzill. For å lage hullene til silkebåndet har jeg brukt en punch fra Martha Stewart. Til Brudeparet er et stempel fra Stempelglede sine nye bryllupsstempler. Ellers har jeg brukt labels four fra Spellbinders og litt gesso.











I den ene lommen har jeg laget en tag med plass til en gave. I den andre lommen er en tag
med en hilsen på.






















På baksiden av begge tagene har jeg stemplet med stempler fra Stempelglede.











Detaljer..










Innsiden:
Stempler fra Stempelglede, Labels two fra Spellbinders, perlemorsknapp, tyll og bokstaver kuttet ut med Silhoutten. Alle bokstavene har fått en liten "sprut" med glossy accent.




















Baksiden med mitt personlige stempel.

Takk for at du titter innom - ha en fin kveld!

6 kommentarer:

Pia sa...

wow hvor er det super rålækkert

Solveig sa...

Nydelig bryllupskort!!
Håper det er greit at jeg linker til deg i min blogg?

Ha en fin sommer!

Ingunn sa...

Wow, for et kunstverk,Inger! Dette ligger det mye jobb bak! Aldeles nydlig kort, regner med at de heldige mottakerene blir glade for dette, ja!
Klem, Ingunn

WencheP sa...

WOW! Dette ble utrolig lekkert!

Bibbi sa...

WOW, så nydelig!!

Nina sa...

Ja, jeg må si det jeg også; WOW!! for et nydelig bryllupskort.