lørdag 21. november 2009

Bursdagskort og forsøk med krympeplast

For et par dager siden dumpet siste nummer av Ett Trykk ned i postkassa. Der er det en artikkel om krympeplast. Dette så jo veldig gøy ut, så det måtte jeg jo prøve. Med nyinkjøpte remedier (heldigvis var Bikuben forberedt - bladet hadde landet der også) har jeg gjort noen forsøk. Ett av dem er brukt på dette kortet.




















Materialer:
Pyntepapir fra October Afternoon
Stempler fra Stampers Anonymous og Stempelglede
Spellbinders dies
Sissiz dies
Halvperler fra Prima
Mulberry roser
Krympeplast

Detalj:




















Bak blomstene har jeg brukt sizzix bigz top note dies. Den er stanset ut i klar krympeplast og varmebehandlet. Denne passet fint til å lime fast buketten på. Krympeplast er kjempegøy!

Innside:














Bakside (litt dårlig bilde..):




















Takk for at du er innom - ha en fin kveld videre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Inger.

Her er jeg igjen ;o).
Har ikke vært så mye på nett i det siste for vi har jo vært "badflyktninger" som AI kaldte det.Men nå er vi kommet hjem og jeg kan blogge litt igjen.
Flotte kort og gratulerer med seier`n hos Stm.Så utrolig gøy da.

Håper vi sees snart og får skravlet litt. Kan du ikke si ifra og stikke opp en tur en kveld.

Klem fra anonym

Pia sa...

sååå flot med fine detaljer, lækre farver du har brugt

Gry-Heidi sa...

Kjempelekkert! Nydelige papirer og farger! Gratulerer masse med seieren hos STM, så gøy og vel fortjent, for det kortet var helt nydelig !!

Klem :)