søndag 15. november 2009

Stempelglede Handmade Card Contest

Stempelglede har kort-konkurranse på bloggen sin. Jeg er veldig glad i Stempelglede-samlingen min,
så dette var midt i blinken. Jeg har laget et julekort.

Stempelglede have a hand made card contest going on at their blog. I am very fond of my collection of
Stempelglede stamps. I have made a christmas card for the contest.


















Materialer:
Stempel fra samlingen Engler i julenatt
Grunge scroll
Pyntepapir fra Ladybug and Friends og Papirdesign
Mulberry roser
Swarovski flatbacks
Martha Stewart pine punch

Takk for at du titter innom.

12 kommentarer:

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget!!! Jammen var det raskt levert! Lykke til!
-klem-

Gunhild sa...

Hei Inger! Tusen takk for et nydelig bidrag!

Ha en flott uke :)
Klem fra Gunhild

Scrappegal Sørlending sa...

Nyyyydelig!!!!
Første gangen jeg er innom denne bloggen, som jeg fant via seieren din i Scrapping The Music sin julekort utfordring. GRATULERER!!!!!

Men hallo, det er vel fortjent, så absolutt!! Du lager jo nyyyydelige kort, med herlig stemning, stil og pynting!!! :D ME LOVE!

Pia sa...

wow sååå nydeligt bidrag

Vibeke sa...

Kjempe nyyyydelig:)

Camilla sa...

Ååå kortet ditt er helt nydelig Inger! Så vakre farger, og flott med sløyfen:)
Klem, Camilla.

Anita Hagen sa...

For et lekker og delikat bidrag Inger. Tusen takk for at du er med og deltar i konkurransen.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

Kirsten Aune sa...

Så delikat og lekkert, Inger! Så moro at du ble med i konkurransen!

Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Kristine sa...

Ååå for et aldeles nyyydelig julekort!
Noe av det flotteste jeg har sett!
Heldiggriden den som mottar noe så flott!
Klemmer fra Kristine;)

Gørils kreativiteter og Hvitt i mitt hjem sa...

Dette var virkelig flott...

mettepip sa...

Så nydelig kort! Kjempelekre detaljer!

Kaia sa...

Nydelig kort.
Kjempeflott pyntet, og lekre detaljer.
HA en flott mandag videre.
Klem fra Kaia